Outsourcing ICT
Představuje zajištění určitých ICT služeb externím dodavatelem. Klient a dodavatel si smluvně určí o jaké procesy nebo celky se přesně jedná a jsou definovány jasné parametry služby. Tato forma spolupráce může mít pro společnost mnoho výhod.
Základní výhody outsourcingu:
- Dostupnost služeb - zajištění odezvy na konkrétní požadavek je vázáno smluvně i s potřebnou sankcí za nedodržení sjednaného času.
- Zajištění kvality a špičkové odbornosti - to je hlavní náplní práce nás, jako dodavatelské firmy. Naši pracovníci jsou neustále v kontaktu s posledním vývojem, sledují trendy, formou školení si doplňují znalosti a získávají praktické zkušenosti z jiných projektů.
- Zajištění kontinuity vývoje - je možné nám svěřit i trvalý rozvoj IT infrastruktury a softwarového vybavení. Vše plánovitě, promyšleně a v souladu s podnikovými cíli.
- Aktivace vlastních zdrojů pro hlavní činnost podniku - zbavit vlastního IT specialistu rutinní administrátorské práce, činnosti údržby a zaměřit jej na rozvoj vlastních aktivit podniku, spolu s úzkou spoluprací s námi, jako dodavatelem outsourcingu.